Forside > Siste Nytt > Ny podkast: Den mest irriterende tingen du eier, hvordan velge barnesete til bil, og skal jeg reparere eller kjøpe ny?

Ny podkast: Den mest irriterende tingen du eier, hvordan velge barnesete til bil, og skal jeg reparere eller kjøpe ny?

21. oktober, 2016
Har du bolig, bil, bank eller barn, gjør podkasten det lettere å gjøre smarte valg. Bare du i det hele tatt bruker penger, er du garantert god avkastning hvis du lytter til podkasten Forbrukerrådet.

Hvilken eiendel skaper mest trøbbel for oss? Det får du vite i denne episoden av podkasten Forbrukerrådet. Du kan ta en titt på irritasjonsbarometeret og se om du kjenner deg igjen.

Vi snakker med Egil Ivan Eilertsen, som klagde på tørketrommelen, da den ikke virket som den skulle. Da fikk han til svar, at hvis butikken ikke hadde ansvar for feilen, ville bare undersøkelsen koste 1500 kroner – før reparasjon. Hva gjør du da? Tar sjansen, eller kjøper ny? Gunstein Instefjord er fagdirektør for produktsikkerhet, mat og handel i Forbrukerrådet, og jobber for at tingene våre skal vare lenger.

Dessuten får du vite hva du må tenke på når du skal kjøpe barnesete til bil. Forbrukerrådets store barneseteguide gir alle svar.

Abonner og hør på Forbrukerrådets podkast på iTunes og Soundcloud, eller via RSS-feed. Tusen takk hvis du gir oss stjerner i iTunes. 🙂

Studio for podkastsending.Foto

Ann Hege Skogly og Bjørnar Angell er programledere i Forbrukerrådets podkast. Foto: Forbrukerrådet