Forside > Siste Nytt > Ny podkast: Rå innkrevingsmetoder, kommunen som gir best service, og tabbene du vil unngå med dekkskifte

Ny podkast: Rå innkrevingsmetoder, kommunen som gir best service, og tabbene du vil unngå med dekkskifte

14. oktober, 2016
Har du bolig, bil, bank eller barn, gjør podkasten det lettere å gjøre smarte valg. Bare du i det hele tatt bruker penger, er du garantert god avkastning hvis du lytter til podkasten Forbrukerrådet.

I denne episoden får du høre om et firma som har fått alarmen til å gå hos Forbrukerrådet. Skattelisten.info er det firmaet som har sjokkert Ole Petter Baugerød Stokke mest noensinne. Han er en garvet forbrukerjournalist i Din side, og har jobbet med denne saken. Hvis du opplever problemer med dette firmaet, kan du følge våre råd.

Dessuten får du et tips som vil gjøre deg litt rikere. Synes du mat er dyrt? Bjørnar Angell gir deg et råd som kan spare deg for nesten 6000 kroner årlig!

Og det er definitivt på tide å få på vinterdekk. Jogrim Aabakken forteller deg hvordan du velger dekk, og avslører tabbene du absolutt må unngå å gjøre når du skal lagre sommerdekkene. Sjekk Jogrims vinterdekkguide.

Hvilken kommune gir best service? Jarle Oppedal er faktasjef i Forbrukerrådet, og har testet hvor godt kommunene svarer innbyggerne sine i ti år. Se hvordan din kommune har gjort det sammenlagt.

Studio for podkastsending.Foto

Ann Hege Skogly og Bjørnar Angell er programledere i Forbrukerrådets podkast. Foto: Forbrukerrådet

Abonner og hør på Forbrukerrådets podkast på iTunes og Soundcloud, eller via RSS-feed. Mer om podkasten Forbrukerrådet.