Breiband
Rettane dine som breibandkunde kjem i stor grad an på kontrakten du har med breibandstilbydaren.
Kva bør eg tenkje på før eg vel breiband?
På nettstadene til Nasjonal kommunikasjonsmyndigheit finn du utfyllande informasjon om kva du bør tenkje på ved val av nettleverandør.
OBS! Verken Telenor eller andre breibandstilbydarar har plikt til å levere breiband. På Nkom.no finn du ei liste over tilbydarar som tilbyr breiband.
Kan eg angre på avtalen eg har inngått?
Du har angrerett dersom avtalen er inngått via telefon, internett eller dørsal. Angreretten gjeld i 14 dagar frå dagen etter at du inngjekk avtalen og du har motteke all informasjon om tenesta, inkludert angreskjema.
Du kan avtale at tenesta skal leverast før det har gått 14 dagar. Dersom du likevel ønskjer å angre innan fristen, kan leverandøren fakturere deg for dei utgiftene dei har hatt til då.
Kva kan eg krevje dersom levering av breibandet blir forseinka?
Ved forseinka levering av tenesta og grunnen er ikkje forhold hos deg, kan det i utgangspunktet krevjast avslag tilsvarande prisen for den perioden du var utan forbindelse. Det er viktig at du tar kontakt med tilbydar når det oppstår ei forseinking. Ved vesentleg forseinking kan du ha rett til å heve avtalen.
Kva kan eg krevje dersom eg ikkje har internett-tilkopling?
Ved avbrot i nettilgangen kan det normalt krevjast prisavslag tilsvarande prisen for den perioden du var utan internett. Føresetnaden er at avbrotet skuldast forhold hos internettleverandøren. Er det vesentlege avbrot ved at det er stadig gjentakande eller langvarige periodar utan nett, vil du kunne heve avtalen.
Kva kan eg krevje dersom eg ikkje får avtalt kapasitet/hastigheit?
Som utgangspunkt skal du ha den hastigheita som er lova. Ligg hastigheita over tid monaleg under det som er oppgitt, kan det gi grunnlag for prisavslag eller heving av kontrakten. Ver merksam på at forhold ved eige utstyr kan føre til nedsett hastigheit, og du vil då ikkje kunne krevje prisavslag eller heving.
Korleis går eg fram for å klage?
1. Klag til leverandøren
Dersom du er misnøgd med breibandstenesta må du ta kontakt med leverandøren din. Nytt gjerne Forbrukarrådet sitt standard klagebrev.
2. Klag til Brukarklagenemnda
Dersom du ikkje når fram med klagen, eller du ikkje får svar på klagen din innan 2 veker, kan du bringe saka inn til handsaming i Brukarklagenemnda for elektronisk kommunikasjon (BKN). Nemnda behandlar mellom anna klager på
- faktura
- kvalitet og manglande tenestetilbod
- mobile innhaldstenester
Innhaldet er omsett til nynorsk ved hjelp av kunstig intelligens og kvalitetssikra av Forbrukarrådet.