Kontakt oss

Vi hjelper folk som har spørsmål om forbrukers rettigheter.

 

 

Dette lurer mange på nå…

Uheldig da du kjøpte bil?
Problemer med husleie?
Hva skjer med flyreisen under korona?

Haster det?


Kontakt gjerne selger før du kontakter oss. De fleste saker løses gjennom dialog. Følg gjerne våre tips og råd i klageguiden, her finner du også eksempler på klagebrev du kan bruke for å klage på pris, kvalitet og forsinkelse.

 

 

Klageguide

Skriv til oss


Best hjelp får du ved å bruke kontaktskjemaet vårt. Vi svarer som regel etter 5 virkedager, men nå er det litt pågang. Har du allerede kontaktet oss én gang, vennligst vent på svar. Vi har ikke glemt deg og svarer så fort som mulig.

Sliter du med uønsket reklame?


Forbrukertilsynet følger opp utfordringer angående urimelige kontrakter og ulovlig markedsføring. De trenger din hjelp for å bli kjent med brudd på markedsføringsloven. Send dem ditt tips eller klage!

Ring oss


Telefon: 23 400 500

Ventetid: 20 til 40 minutter

 

Åpningstider

mandag – tirsdag: 09:00 – 14:00
onsdag: 09:00 – 11:00
torsdag – fredag: 09:00 – 14:00

 

 

Mens du venter tenk på…

Har du vært i kontakt med selgeren? Hvis ikke anbefaler vi at du gjør det først.
Hvem har du kjøpt varen av?
Når kjøpte du varen?
Hva ønsker du svar på?

Adresse 

Bedriftsadresse:
Fred Olsens gate 1, 0152 Oslo.

Vi har dessverre ikke anledning til å ta imot forbrukere ved våre kontorer, men kontakt oss gjerne på telefon eller kontaktskjema.

Postboks 463 Sentrum, 0105 Oslo, postmottak

Forbrukerhenvendelser sendes inn via vårt kontaktskjema

 

 

Ansatte