Vi hjelper deg med spørsmål om dine forbrukerrettigheter.

Grunn til å klage?

Er ikke varen eller tjenesten du kjøpte som forventet, eller har du ikke mottatt det du har bestilt? Sjekk om du har grunn til å klage. 


Våre klagetips

Kontakt gjerne selger før du kontakter oss. De fleste saker kan løses gjennom dialog. Følg gjerne våre tips og råd i klageguiden, her finner du også eksempler på klagebrev du kan bruke for å klage på pris, kvalitet og forsinkelse.

Ring oss

Telefon: 23 400 500

Åpningstider:
mandag – tirsdag: 09:00 – 14:00
onsdag: stengt
torsdag – fredag: 09:00 – 11:00

Denne uken har vi reduserte åpningstider på grunn av kurs. Mandag og tirsdag åpningstid 09-14. Onsdag stengt. Torsdag og fredag åpningstid fra 09 -11.

Grunnet stor pågang av henvendelser kan det være litt ventetid. Vi svarer deg så fort som mulig.

Skriv til oss

Vi har som mål å svare etter 5 virkedager. Har du allerede kontaktet oss, vennligst vent på svar. Vi har ikke glemt deg og svarer så fort som mulig.

Varsle Forbrukertilsynet

Forbrukertilsynet følger opp utfordringer med ulovlig markedsføring og urimelige kontrakter. De trenger din hjelp for å bli kjent med brudd på markedsføringsloven. Send dem ditt tips eller klage!

Spørsmål om meklingssaker

Har du sendt inn en sak til mekling og mottatt et referansenummer. Les her

Nye meklingssaker

Fra 1. januar 2021 behandler Forbrukertilsynet alle meklingssaker.

Adresse

Bedriftsadresse:
Fred Olsens gate 1, 0152 Oslo.

Vi har dessverre ikke anledning til å ta imot forbrukere ved våre kontorer, men kontakt oss gjerne på telefon eller via kontaktskjema.

Postboks 463 Sentrum, 0105 Oslo, postmottak

Forbrukerhenvendelser sendes inn via vårt kontaktskjema

Ansatte