Kontakt oss

Vi hjelper deg med tips og råd før du før, under og etter handelen. Vår målsetting er at du skal kunne løse dine egne forbrukerutfordringer, etter å ha fått veiledning av oss.

 

Gjelder din henvendelse ett av områdene under? Ta en kikk og se om du ikke finner hjelpen du trenger der.

Angrer du på et kjøp?Grunn til å klage?Slik klager du

BoligBilReiseØkonomi | betalingDigitalVarer | tjenester

Ring oss


Vi kan hjelpe deg når du har handlet en vare eller tjeneste som privatperson. Er du næringsdrivende kan vi hjelpe deg med spørsmål om forbrukerens rettigheter

23 400 500

Ring oss mandag til fredag, fra 09.00-14.00.

OBS! Onsdager er telefonen åpen fra 0900-1100.

Send oss ditt spørsmål


Du kan også sende oss spørsmål ved å benytte kontaktskjemaet vårt. Vi svarer deg i løpet av fem virkedager. Noen ganger er det svært mange som kontakter oss, og da kan det dessverre ta noe lengre tid før vi får hjulpet deg.

Spørsmål om reklame?


Forbrukertilsynet har ansvaret for oppfølging av ulovlig markedsføring og urimelige kontrakter.

Ta saken til mekling


Kommer du ikke til enighet med selger, kan du ta saken inn til Forbrukerrådet for mekling. Husk at du først må forsøke å løse uenigheten med selger. NB! Vi har for tiden stor pågang så det vil ta 8-12 uker før vi kan starte meklingen.

  • Hovedkontor

Besøksadresse, bedrift: Fred Olsens gate 1, 0152 Oslo. Åpne i Google maps. Vi har dessverre ikke anledning til å ta imot forbrukere ved våre kontorer, men kontakt oss gjerne på telefon, chat eller e-post.
Postadresse: Postboks 463 Sentrum, 0105 Oslo, postmottak 

 

Ansatte