Kontakt oss

Vi hjelper deg med tips og råd før du handler, informasjon
om dine forbrukerrettigheter og hjelp til å klage.

 

Gjelder din henvendelse ett av områdene under? Ta en kikk og se om du ikke finner hjelpen du trenger der.

Angrer du på et kjøp?Grunn til å klage?Slik klager du

BoligBilReiseØkonomi | betalingDigitalVarer | tjenester

Ring oss


Vi kan hjelpe deg når du har handlet en vare eller tjeneste som privatperson. Er du næringsdrivende kan vi hjelpe deg med spørsmål om forbrukerens rettigheter

23 400 500

Ring oss mandag til fredag, fra 09.00-14.00. I uke 38 mandag-torsdag har vi åpningstid 09.00-11.00. 

Chat med oss


Chat med oss mandag til fredag, fra 09.00-14.00.  I uke 38 er chatten vår stengt. 

Send oss ditt spørsmål


Du kan også sende oss spørsmål ved å benytte kontaktskjemaet vårt. Du vil få svar innen tre arbeidsdager. OBS! Ved stor pågang kan svartiden være noe lenger.

Spørsmål om reklame?


Forbrukertilsynet har ansvaret for oppfølging av ulovlig markedsføring og urimelige kontrakter.

Ta saken til mekling


Kommer du ikke til enighet med selger, kan du ta saken inn til Forbrukerrådet for mekling. Husk at du først må forsøke å løse uenigheten med selger. NB! Vi har for tiden stor pågang så det vil ta 8-12 uker før vi kan starte meklingen.

  • Hovedkontor

Besøksadresse, bedrift: Fred Olsens gate 1, 0152 Oslo. Åpne i Google maps. Vi har dessverre ikke anledning til å ta imot forbrukere ved våre kontorer, men kontakt oss gjerne på telefon, chat eller e-post.
Postadresse: Postboks 463 Sentrum, 0105 Oslo, postmottak 

Ansatte