



Er ikke varen eller tjenesten du kjøpte som forventet, eller har du ikke mottatt det du har bestilt? Sjekk om du har grunn til å klage.
Kontakt gjerne selger før du kontakter oss. De fleste saker kan løses gjennom dialog. Følg gjerne våre tips og råd i klageguiden, her finner du også eksempler på klagebrev du kan bruke for å klage på pris, kvalitet og forsinkelse.
Vi har som mål å svare etter 5 virkedager. Har du allerede kontaktet oss, vennligst vent på svar. Vi har ikke glemt deg og svarer så fort som mulig.
Kopi av ditt spørsmål blir sendt til din e-postadresse.
Telefon: 23 400 500
Avvikende åpningstider i juli:
mandag – fredag: 09:00 – 11.00
Åpningstider:
mandag – tirsdag: 09:00 – 14:00
onsdag: 9 – 11
torsdag – fredag: 09:00 – 14:00
Grunnet stor pågang av henvendelser kan det være litt ventetid. Vi svarer deg så fort som mulig.
Forbrukertilsynet følger opp utfordringer med ulovlig markedsføring og urimelige kontrakter. De trenger din hjelp for å bli kjent med brudd på markedsføringsloven. Send dem ditt tips eller klage!
Bedriftsadresse:
Fred Olsens gate 1, 0152 Oslo.
Vi har dessverre ikke anledning til å ta imot forbrukere ved våre kontorer, men kontakt oss gjerne på telefon eller via kontaktskjema.
Postboks 463 Sentrum, 0105 Oslo, postmottak
Forbrukerhenvendelser sendes inn via vårt kontaktskjema