Her kan du enkelt sjekke dine rettigheter når flyet ikke går som det skal. Norwegian har ulike skjema for ulike krav. Du finner skjemaene et stykke nede på sidene.
Her kan du enkelt sjekke dine rettigheter når flyet ikke går som det skal. SAS har et skjema hvor du kan rette krav knyttet til forsinkelse, innstillinger, nektet ombordstigning og bagasje (velg hendelse i rullegardinen på siden).
Her kan du enkelt sjekke dine rettigheter når flyet ikke går som det skal. Widerøe har et skjema hvor du kan rette krav knyttet til forsinkelse, innstillinger eller nektet ombordstigning. Annet skjema benyttes ved forsinket eller skadd bagasje.
Her kan du enkelt sjekke dine rettigheter når flyet ikke går som det skal. KLM har ulike skjema for ulike krav. Du kan sjekke status for refusjonssøknaden din nederst på siden.
Her kan du enkelt sjekke dine rettigheter når flyet ikke går som det skal. Lufthansa har et skjema hvor du kan rette krav knyttet til forsinkelse, innstillinger eller nektet ombordstigning. Samme skjema benyttes også ved forsinket eller skadd bagasje. For å klage må du logge inn på «My bookings».
Her kan du enkelt sjekke dine rettigheter når flyet ikke går som det skal. Air Baltic har et skjema hvor du kan rette krav knyttet til forsinkelse, innstillinger, nektet ombordstigning eller bagasje.
Her kan du enkelt sjekke dine rettigheter når flyet ikke går som det skal. Brussel Airlines har et skjema hvor du kan rette krav knyttet til forsinkelse, innstillinger eller nektet ombordstigning. Samme skjema benyttes også ved forsinket eller skadd bagasje.
Her kan du enkelt sjekke dine rettigheter når flyet ikke går som det skal. Emirates har et skjema hvor du kan rette krav knyttet til forsinkelse, innstillinger eller nektet ombordstigning. Samme skjema benyttes også ved forsinket eller skadd bagasje.
Her kan du enkelt sjekke dine rettigheter når flyet ikke går som det skal. Wizzair har et skjema hvor du kan rette krav knyttet til forsinkelse, innstillinger eller nektet ombordstigning. Samme skjema benyttes også ved forsinket eller skadd bagasje.
Her kan du enkelt sjekke dine rettigheter når flyet ikke går som det skal. Tap Portugal har et skjema hvor du kan rette krav knyttet til forsinkelse, innstillinger eller nektet ombordstigning. Samme skjema benyttes også ved forsinket eller skadd bagasje. kontakt med kunderservice.
Her kan du enkelt sjekke dine rettigheter når flyet ikke går som det skal. Thai Airways har et skjema hvor du kan rette krav knyttet til forsinkelse, innstillinger eller nektet ombordstigning. Samme skjema benyttes også ved forsinket eller skadd bagasje.
Her kan du enkelt sjekke dine rettigheter når flyet ikke går som det skal. Norse har kun epost til kundeservice når du skal sende krav. Se mer info om de ulike problemstillingene og kontaktinfo her:
Hvis du ikke fant flyselskapet du reiset med i listen ovenfor, må du oppsøke selskapets nettsider for å finne klageskjema. Her kan du enkelt regne ut hva du har krav på: