Hotellovernatting

Korleis du bestiller hotellovernattinga, avgjer kva rettar du har.

Sjekk hotellet før du bestiller

Før du bestiller overnatting, er det ofte lurt å ta ein sjekk på nettet om korleis andre har opplevd hotellet. Når du kjem fra/når du sjekkar inn, er det ofte lurt å ha med bestillingsstadfestinga. Gje elles beskjed om du kjem seint, så er du trygg på at dei held av rommet.

Rettar når du bestiller overnatting på internett

Det er mange aktørar som formidlar hotellovernattingar på nettet. Desse formidlar berre hotell og har ikkje ansvar overfor deg som kunde. Sett deg inn i kva vilkår som gjeld, både for å bestille gjennom den aktuelle sida, og for sjølve hotellet. Sjekk særleg vilkåra for avbestilling. Desse kan vere dårlegare når du bestiller gjennom formidlingssider. Om du ønskjer å klage på hotellet, må dette gjerast direkte til hotellet (sjå meir under bestilling direkte hos hotellet nedanfor).

Rettar når du bestiller direkte frå hotellet

Når du bookar overnatting direkte frå hotellet, står du og hotellet fritt til å avtale vilkåra. Som regel har hotellet reglar for bestilling og overnatting, som du må stadfeste ved kjøpet. Desse seier gjerne noko om pris, standard, innsjekk og utsjekk, moglegheiter for avbestilling, og korleis betalinga skal gå føre seg.

Klag direkte til hotellet med ein gong, om du meiner noko er mangelfullt. Dette er viktig, slik at hotellet får høve til å rette opp problemet. Dersom de ikkje finn ei løysing, kan du ta saka til Forbrukartilsynet. Obs! Det er ikkje angrerett på bestilling av hotellovernatting.

Rettar når hotell er ein del av ei pakkereise

Om hotellbestillinga er ein del av ei pakkereise (overnatting og reise), har du fleire måtar å klage på. Ver merksam på at fristen for å klage er fire veker. Les meir om dine rettar ved pakkereiser.

Innhaldet er omsett til nynorsk ved hjelp av kunstig intelligens og kvalitetssikra av Forbrukarrådet.