Kontakt oss

Vi hjelper deg med tips og råd før du handler, informasjon
om dine forbrukerrettigheter og hjelp til å klage.

 

Gjelder din henvendelse ett av områdene under? Ta en kikk og se om du ikke finner hjelpen du trenger der.

Angrer du på et kjøp?Grunn til å klage?Slik klager du

BoligBilReiseØkonomi | betalingDigitalVarer | tjenester

Ring oss


Vi hjelper deg med dine forbrukerspørsmål. Vi kan kun hjelpe deg når du har handlet som privatperson.

23 400 500

Telefontid: 09.00 – 14.00
Stengt mellom: 11.30 – 12.00

Send oss ditt spørsmål


Har du et spørsmål, kan du benytte vårt kontaktskjema. Du vil normalt få svar inne tre arbeidsdager. Vi kan kun hjelpe deg når du har handlet som privatperson.

Registrer din klagesak


Når du ikke frem med klagen hos selger og ønsker å klage inn saken til oss, kan du benytte vårt elektroniske klageskjema.

Hovedkontor

Besøksadresse, bedrift: Fred Olsens gate 1 0152 Oslo Åpne i Google maps Vi har dessverre ikke anledning til å ta imot forbrukere ved våre kontorer, men kontakt oss gjerne på telefon eller e-post.
Postadresse: Postboks 463 Sentrum 0105 Oslo, postmottak 

 

Ansatte